Reklamacje

1. Konsumentowi z tytułu niezgodności Towaru z umową lub innemu Kupującemu z tytułu rękojmi za wady, przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.

2. Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pomocą poczty e-mail (biuro@fotoset.pl).

3. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.

4. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy.

5. W przypadku umów zawartych z Kupującymi mającymi status konsumenta, reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.

6. W przypadku reklamacji składanych przez Kupujących niebędących konsumentami stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty związane z reklamacją będzie pokrywał Kupujący niebędący konsumentem.

7. Uprawnienia Konsumenta wynikające z niezgodności Towaru z umową lub Kupującego niebędącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym (warunki, jak i okres gwarancji podane są w każdym dokumencie gwarancyjnym).

8. Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy - PHU FOTOSET, ul. Podmiejska 21A pok. 205, 66-400 Gorzów Wlkp.

Ratanland.pl

meble rattanowe Ratanland.pl

Odwiedź nasz sklep partnerski

z meblami ogrodowymi.

Zakupy na raty

Dowiedz się więcej

 

Raty

Kontakt

Tel./Faks: 95 73 38 152, w godz. 9-17
Tel.kom.: (+48) 508 053 909, w godz. 9-17
Komunikator Gadu-Gadu: 7261218
E-mail: biuro@fotoset.pl

 

 

Nowości

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl